2008. július 24., csütörtök

Narnia Krónikái - Az oroszlán, a boszorkány és a ruhásszekrény
avagy Mancika krónikái - A blogolmány, a szürkeség és Anya gardróbszekrénye

Kedves Gyerekek!
Ma az egérke és a Nénik című mese következik.
Egy szép, esős, csütörtöki délelőtt Anya és Erzsike felvértezték magukat egy söprűvel és néhány takarítószerrel, majd nekiláttak a gardrób egérlyuk-felederítésének. Először is Erzsike lecincálta a gardróbszekrény ajtaját,és így aztán fény derült a titokra. Nevezetesen arra, hogy sehol sem volt egér-nyom!Ahol volt egy kis lyuk /ami be lett tömve papírral/, ott már nyoma sem volt a cincoginak.Megette az újságot, csak úgy falta a híreket!Szóval megkezdődött az év kipakolása! Kipakoltak mindent a szekrény mélyéből! Hát lássatok csudát, Anya megtalálta a tavalyi karácsonyi ajándékok elveszett darabjait is!Éljen a karácsony, idén is lesz!Kimosta Erzsike a szekrény mélyét, szép lett és illatos!Az egerek szeretik az illatos szekrényeket!
No kérem tisztelettel, szólítottak engem is munkára; másszak be a szekrény alját kipapírozni!
Ezt azért meg kellett volna örökíteni: négykézláb bemásztam a szekrénybe. Igen ám, de a gardóbfolyosó mögöttem kb.1 méter széles csak. Tehát szinte beszorultam a szekrénybe, fenekem mögött a fürdőszoba ajtó!Okos enged!Szóval szinte fekszem a szekrényben, a fejemre lóg az 1971-ből ittmaradt pongyola, új ingek, lódenek, és egyéb nyári ancúgok! /jó a pongyola nemis az a rég emlegetett darab; mert azt elmenekítettem magamhoz!/
Szóval éppen papírozom és azt várom, hogy mikor jön az egér valahonnan! Na ilyenkor szoktak csöngetni.Kétszer!Postás?

Kurz und gut, ahogy anyuka mondja /kvázi röviden és velősen/ bepapíroztam és cellukszoztam mindent a szekrényben!A dög nem jut be!Remélem!

Kicsit később Erzsike elkapja a gyanútlan Józsit, mondván segítségre szorul, egér-ügyileg. Betuszkolta az "idős urat" a gardróbfolyosóra és most már a Férfiembernek kellett betapasztani az egérlyukat. Új receptet találtak ki ketten, üvegtörmeléket tuszmákoltak a lyukba, majd rákentek egy jó adag gipszet! Na innen gyere ki, ha tudsz!!!

Nincsenek megjegyzések: