2008. július 20., vasárnap

HASALÁS

A helyes cím:has alá ásás lenne inkább.
Múlt héten egy nagyon kedves vevőmmel beszélgettünk és kiderült, hogy a felesége hastáncolni jár. Egy éve csinálhatja kb. és nagyon élvezi a táncikálást. Most éppen hastánc-táborban van, és a férje megy érte majd, úgy hogy 1-2 napig ott marad. És nézi amint asszonya ropja. Ajánlgatta nekem is hogy menjek,mert milyen klassz és hogy milyen felszabadultak lesznek a nők közben. Lelki szemeim előtt megjelent, ahogy éppen rázom a hájam. Háj-tánci! Tény, az adottságaim megvannak a „hasaláshoz”! A csípőm és a mál rendelkezésemre áll. Na mi az a mál? Has alji prém! Tehát az embereknél, a háj! Na most ha ezt elkezdeném zenére vonagolva-rázikálni, az lenne a borzalom! Én valószínűleg úgy röhögnék, hogy az táncoltatná a kis hurkáimat; Maci vagy röhögne vagy beadná a válókeresetet. Ahogy ismerem inkább szakadtra röhögné magát! Daniról nem is beszélve!
Maci-néni háza mellett van egy bolt, ahol hastánc kellékeket árulnak. Beismerem többször is szemeztem ott egy adag háj-díszítő láncsorral és kendőkkel .Rettenetes kép tárul olyankor a lelkes szemeim elé:úgy festenék, mint Lakatos Dzsenifer , Kolompár Izaura esküvőjén! Hát rettenetes lennék az tény! Felcicomázva a hófehér bőrömön piros és lila kendőkkel, a hurkáimon sárga rézpénzekből összetákolt lánc-sor. Ehhez párosulna a fekete hajamra és gyermeki arcomra ráesett karnis, a függönnyel együtt! Alóla kikukkolnék a bronzbarna szemüvegkeretemmel? Rövidlátó lévén, ha leveszem az okulárét, bizony szűk kertek között látok csak normálisan. Hüjén persze bármit látok, de akkor letarolnám a mellettem táncolót!
A fátyol drágáim, a fátyol a lényeg. Az esküvőn sem volt rajtam, pedig a boltban a kedves eladó hölgy kínálgatta, de én hajthatatlan voltam. Karnis nem kell címszóval!Tehát a 7 fátyoltáncot nem adom elő, az már tuti!!! Persze egy jó sötét, mindent eltakaró 4 négyzetméteres fátyol segíthetne rajtam, mint takarófólia!

/Viccen kívül: a melldaganatos nőknél, műtét után valóban szép eredményeket értek el ennek a terápiának a segítségével./

Nincsenek megjegyzések: