2008. július 26., szombat

SICHER - SACHER?

Estefelé nem bírtam magammal; sütnöm kell valamit, motoszkált az agyamban.
Ma délután megyünk baba-látogatóba,vendégeskedni! Azt tudtam, hogy az ikrek nem kaphatnak csokoládét, de gondoltam a nagyszülők és az Anyuka igen!
A tettek mezejére léptem és nekiláttam a nagy műnek. Sejtelmem sem volt mit kellene összedobnom, de elővettem a nagy könyvet és lapozgattam lázasan. Hátha jön az ihlet!Jött!!!
A nagy könyv nem más, mint egy fénymásolt és genotermben lefűzött laprengeteg. Innen-onnan, a netről és ismerősöktől összegyűjtött recept-sokaság.
Szóval a "gyors kakaós süti" névre hallgató recept győzött. Tulajdonképpen egy vajas-kakaós-diós egyveleg, ami sülés után piskóta jelleget ölt. Ezt kettévágtam, megkentem házi sárgabarack lekvárral és a tetejére csokimázat aplikáltam. Volt még diabetikus keserűcsokim és egy kóbor télapóm, na őket összetörtem és vízfürőben megolvasztottam. Rákentem a tetőre és vártam a csodát! Kicsit később Macival odamerészkedtünk a "sachernek" nevezett tortához és nekiláttunk! Maci felvágta és miután második kérdésemre sem tudott válaszolni, gyanítottam hogy olyan rossz nem lehet! Teleszájjal hiába kérdezik az embert, nem tud válaszolni! Megkóstoltam én is, egész finom lett! A bécsi Sacherhez nincs sok köze, de nem baj! Hasonlít egy kicsit! Aki eredetit akar enni, menken el Bécsbe!

Nincsenek megjegyzések: