2008. július 16., szerda

EGY KIS LEMARADT ÖTLET

Az előző repülőjegyes részhez:
"Repüljön a MÁV-val!" (Matuska Tours)

MÉZ

Tegnap este azt találta mondani az uram, hogy mézes a fenekem.Ez kb. 3/4 11-kor történt, miután visszadzsanásztam a nagyszobába.Hát néztem a hátsóm, de nem találtam édesnek és nem is ragadt.Mire Maci közölte, hogy ez azt jelenti hogy leragadtam a székbe a számítógép elé.
Tény, hogy kb.1/4 10-kor mondtam Neki, megyek kikapcsolni a computert.Na sikerült másfél óra múlva ezt meg is tennem:) Igaz Medve addig a kanapén szunyókált, állítása szerint tévét nézett, persze, csukott szemmel; szimultán 2 adót egyszerre.



BÜFFÉ

Ma kaptam egy jó kis oldalt, zseniális kajálda képben elbeszélve.
http://flashificator.com/1/BlueMoon/Buffet/Buffet.html
Klikkelj a fenti címre , tapadj rá az egeredre, tartsd nyomva a gombját és mozgasd föl-le, balra-jobbra - minden irányba....!!! A plafont is érdemes megnézni!

Nincsenek megjegyzések: