2008. július 14., hétfő

KARIKÁK


"Hatvanévesen készül az első - és valószínűleg utolsó - olimpiájára a díjugrató Laurie Lever, aki az ausztrál küldöttség legidősebb tagja lesz a pekingi játékokon" adta hírül az MTI.
Tehát van még circa 24 évem, hogy megtanuljak lovagolni és induljak az ötkarikás játékokon.
Ez igen jó hír Klárinak, aki egyéb iránt hazánk neves hipoterapeutája.
Erről akartam már írni, de most jött el ennek is az ideje. Szóval Klári küldetése, hogy sérült gyerekekkel foglalkozik. Kicsit és kicsit jobban sérült, problémás lurkókról van szó.Na most kérem tisztelettel, van olyan gyerkőc aki felül /illetve felültetik/ a lóra és csodák csodája a mozgása sokat javul. Van olyan gyermek aki csak úgy hiperaktív, és a lovaglás egy kis önfegyelmet ad.
És akkor jövök én a képbe:hiperaktív, enyhén mackó-mozgású, folyton idétlenkedő, lófélő-lélek.
Eddig nem sikerült még rávennie, hogy kibrummogjak Fótra és fel kegyeskedjek szállni /létra segítségével/ egy paci hátára.Pedig kinéztem már egy újságban a nekem való, nem magas, stöpszli formájú, kis pacikát.Nagyon édes a képe, olyan kis bután néz a fotón, mint én:)

Tényleg, holnap személyi-igazolvány-csere-akciót rendzek az Önkormányzatnál.
Lecseréltetem a 14 éves koromban kapott, tehát első és egyetlen igazi személyimet.Aki megnézi jót röhög, milyen voltam anno decibel.
Most a fotózást ott ejtik meg helyben. Ajvé, készül rólam egy digitális kép,azt nyomizzák rá a kártyára majd. 3 év kihallgatás nélkül:)

Nincsenek megjegyzések: