2008. július 14., hétfő

NO KÁBEL

Drágáim, tegnap sikerült végre venni egy szuper billentyűzetet és egy egeret.A billentyűzet gumírozott, süllyesztett;az egér szemüveges:optikai.Mindkettő boci-boci-tarka:se füle, se farka!Kábel nélküli kivitel, kis rádióadó irányítja őket:)
Szuper kis darab, Daninak köszönhetem.Szegény Ubulnak kihúzták-vésték a fogát múlt héten, és utána fájdalomcsillapításként letrapancsolt a Mammutba hogy körülnézzen nekem billentyű ügyben.Fel is írta melyik az amit vadásztam, és tegnap sikerült a Budaörsi "mert hüje azért nem vagyok"áruházban megvennünk.
Igaz hogy hoztuk a formánkat Macival:magyar nyelvű utasítás nincs, végre a holland-svéd-görög-lengyel-francia-kínai-német-angol lehetőségekből az angolt kiválasztottuk.Odaírják: installáld a cd-t. Ja cd az nincs benne:( Hiába dugtuk össze a géppel, semmi; nyomkodtuk semmi. Sírásra görbült a szájam, mire Maci megpróbálta felhívni a MM-ot.Telefonszámot kikunyerálta a tudakozóból, persze olyan számon nincs előfizető.Kikunyerált egy másik számot, azt mellé tették. Na végre újra összedugtam a régi billenytűzetet a géppel és az interneten megnéztem a MM telefonszámát.Tök más, mint amit a tudakozó mondott.Telefon elő, maci tárcsáz.A 3.ember végre tudta miről beszél. /az első 2 biztos szőke nő volt/
Ja kérem nem adnak cd-t, és magyar nyelv sem ismert.Tanuljak meg kínaiul!?
Dugjunk össze mindent a géppel és nyomkodjunk 15 másodpercen belül mindent egyszerre.Ja, 4 kezes mint a zongorán.
Sikerült és most már élvezhetem a billencseket és a farok nélküli egeret, aminek a feneke pirosan világít.

Nincsenek megjegyzések: