2008. július 17., csütörtök

ROMANTIKA

Eddig azt gondoltam, hogy relatíve romantikus nőci vagyok. Bebizonyosodott hogy nem vagyok az. /ezt gondolja az uram is, van egy gyanúm./ Tényleg, erre 36,5 évesen kellett rájönnöm. Mindig valami marhaság jut eszembe a legváratlanabb pillanatokban.
Mondjuk ez nem csak meghitt környezetben van így, hanem az életem bármilyen időszakában. Például mikor Anyuval vettünk jó néhány évvel ezelőtt, egy 48 részes cserépedény-készletet és ketten cigöltük hazafelé. Na persze, rámjött a röhögés és 50 méterenként, minden padnál meg kellett állnunk.Az Astoria melletti Amforától nyomultunk hazafelé, kb.légvonalban 300 métert. Igaz addigra Anyunak is folyt a könnye a nevetéstől. Elárulom ilyen pillanatok voltak végig az esküvő alatt! Ezért nevettem végig! Partnerre találtam Maci személyében, bár Ő azért egy komoly emberJ Meg romantikus is.
Én meg folyton idétlenkedem. Néha röhögésbe fulladnak a dolgok..
Tegnap este végre nyugovóra tértünk, erre elkezdtem röhögni és eszembe jutott valami, amit azonnal papírra kellett vetnem. Macinak meg a szememre.


GRAFOMÁNIA

Mindig is grafomán voltam. Iskolában is folyton írtam, csak senki nem tudta elolvasni. Anyu szerint baromi rondán írok. Mondtam én megtanultam írni, Ti meg tanuljatok meg olvasni. Mint a régi időkben a rovásírás, csomózás és miegymás írásmód megfejtése sem volt könnyű feladat. A kézírásomhoz mondjuk tényleg kódfejtő kell lassan. Hihihi, ezért jó a blog; azt géppel írom!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: