2008. július 16., szerda

SZÁRNYAKAT ADOK


Ma rájöttem végérvényesen, hogy nincsenek szárnyaim. Józsi megkért nézzek utána, hogy tud nyáron elutazni Hamburgba repülővel.Nosza neki is álltam, sikerült is találnom jegyeket szép számban.XY és YY légitársaság fapados különítményével lehet átall repülni a nevezett úticélba.
Igenám, de ki tudja hogy mit takar a 9500 és a 10.000 ft-os ár?Mennyivel másabb az ismert nagy légitársaságok által ajánlott 150.00 ft-os út? Megnyugtattam Józsit, hogy ennyi pénzért /9500.-/ lehet hogy a szárnyakon kell kapaszkodnia és németül nem kap kávét, sem szendvicset.Mondtam Neki, hogy a kb.2 órás út előtt egyen szépen és sokat, igyon de keveset és akkor az úton tud aludni vagy nézelődni.A szárnyakról szép kilátás nyílik:) Ja és hogy feltétlenül vigyen sálat és kesztyűt magával augusztusban!!A szárnyakra!

Meg kell jegyeznem egy furcsa dolgot, itt a XXI.században és nem az RTL műsorán. Én még ugyanis nem ültem repülőn, tehát nem repültem még soha. Mondjuk nem is akarok különösebben!Ezen a tényen a barátaim közül sokan megrökönyödtek már, de az van.Egy konzervatív lélek, nem vágyik más szárnyaira!
Ki tudja, asztrálsíkon már utaztam-e? Na ezt nem kötöm más orrára!

Nincsenek megjegyzések: