2008. július 16., szerda

FÜSTÖLGÉS


Ma reggel feltaláltam egy új parfümöt, aminek Maci fog örülni. Füst illatú parfüm.
Zseniális megoldásna ktűnik, mert amikor hazamegyek a műhelyből, vagy valamelyik kávézóból akkor dől belőlem a füstzsag. Utálom olyankor magam ,de mit tehetnék. Le nem szoktathatom az embereket, mindenki füstöljön ahogy akar.Én is szoktam füstölögni, tehát jól felhúzom magam mások hüjeségén.Na az sem egészségesebb!

Kajában viszont nagyon szeretem a füstölt dolgokat!Sőt előnyben részesítem őket!
Bableves füstölt oldalassal, sólet füstölt akármivel, stb..Nyami!
Már megint a kaja! Közben most éppen a grüne löttyöt iszom.
Reggel itt volt Sándor, a léhozó! Ő látja el a családot zöld ital-porral. Bár délelőtt közöltem Anyuval, hogy jobban esne ha az általa főzött marhahúslevest porítanánk:)
Liofilizálás, dehidratálás és egyéb trutymákolás után porítnanánk és akkor egy kis víz segítségével kész a Mama-ízű levespor!!!
Tataaaammm!!

Nincsenek megjegyzések: