2008. augusztus 29., péntek

BIETÁZNI TILOS

Nem elírás a Bietázás!!Diétázni szabad,Bietázni nem szabad!
Bieta a neve a Sahyban lévő étteremnek.Tulajdonképpen lehet hogy msáanak bejön, én az életben nem megyek oda vissza!És ezt mindenkinek elmondom:
1/2 2-kor beültünk az étterem egyik termébe.A teraszokon nem volt hely, gondoltam ez jó jel.
A pincérek észlelték hogy ott vagyunk, de nem zavartuk őket.Étlapot találtunk az asztalon, igaz csak 5 féle étel volt rajta és töméntelen pizza.Nem baj, találtunk kaját és nézelődtünk egy kicsit.Unatkoztunk.Majd 20 perc után odajött az egyik fiatal pincér úr és kérdezte mit kérünk.Mondtuk hogy mit, de csak az Anya által választot kaja volt, a többi 4 éppen elfogyott.Néztünk egy pillanatra, erre hozot rendes étlapot!Vesztünkre!Az étlapon rettentő sok finomság volt felsorolva, azt ugyan nem tudjuk mi volt és mi nem?!
Nos kiválasztottuk zseniálisan ugyanazt a kaját Macival /ilyet többet nem teszek!!/, Anya jól döntött a sajátját illetően.Megrendeltük és innivalót is kértünk. Na azt kihozták.
Kedves olvasóm!Közben telt ám az idő!!!Innivalók kijöttek.Kaja sehol!!3/4 3-kor kijött Anya kajája végre, legalább Ő nem halt éhen!Nagyon kis gusztusos adag /nem bírta megenni/, sertésmáj sütve lecsós-sültkrumplis feltéttel, káposztasalátával uborkával díszítve.Mondták mindjárt jön a mienk is.Bár maradt volna ahol van.
Rendeltünk ugyanis egy rostélyost tejfölös-gombás mártassal és knédlivel!
Kijött /azóta belőlem is!/ ránéztem és furcsa volt: egy szelet marhahús, 4 szelet kis knédli és egy adag hófehér lé, amiben úsztak hagyma és gombadarabok??!!!
Ajvé!Gyomorrontás már látványra is!Ízre még hagyján, a lé egész jó volt , a hagyma is és a gomba is ehető volt, a knédli pedig inkább hasonlított egy nagyon puha, foszlós kenyérre, mint sem a knédlire! De finom volt, csak nem knédli! Jött a hús!Marha volt, a marha lábának az alja:cipőtalp!!!!!!!!!!!!!!!!!Még jó hogy nem krokodilt kértem, most nem lenne valakinek cipője!
Vágni és rágni nem lehetett!Vágás:egy gyerek-öngyilkos aluminium késsel?Rágás:nem létező protézissel?Idősebbek reggel 8-tól ennék este zárásig!Frizbizni nem tudtam vele, mert zaftos lett volna a terítő!Kispárnának se jó, kemény lett volna a fenekemnek!Aztán rájöttem:fasírtnak jó, csak előbb le kell darálni!!!
ÁtlestemMacihoz:húzta-vonta Ő is, szegény!Anyának adtam egy kis darabot, 1*1 cm, azt le is lehet nyelni rágás nélkül! Cserébe kaptam májat!Az finom volt legalább!Ennek örültem, hogy az Ő kajáját legalább nem rontották el!
Valahogy lenyomtam a kajámat,a husit nem, azt Maci elvette.Játszani akart vagy éhes volt nem tudom?
Na valahogy leküzdötte, Anya még ette a nagy adag krumpliját, de azért óvatosan megrendeltük a réteseket!Gondoltuk vacsorára kihozzák!

Közben ugyanis azt láttuk, hogy aki evett és fizetni szeretett volna, az 15 perc után bement és a benti pultnál rendezte a számlát.Mert mire a pincérnők kijönnek , lejár a munkaidő!
Ja pincérnők:szegényeket nem hibáztatom, lejárják a lábukat estére!A fiú aki felvette az italrendelést és hozta az új étlapot, az közben szépen hazament.Szerintem nemszólt, hogy lesz rendelésünk, mert egy szőke hölgy jött oda kb.20 perc után hogy na jön a kajánk?Mire mondtuk hogy fel sem vették a rendelést!Ja!!! Szóval pincérnők jöttek-mentek!
Néha megszólalt valami csengő!Miután olyan lassú volt az egész kiszolgálás és felszolgálás, gyanítotuk egy szakács van csak! Szerintem pedig aludt és álmában csengetett picit!!!

Szóval rétesre vágytunk! Különösen én! tudtam mától visszaállok a nagy diétámra és a tegnaphoz még járt egy kis édesség!
Azt, hogy hogyan lehet elrontani egy rétest, eddig nem tudtam!Most már tudom!!!
Kértünk szépen egy túros és egy diós-almás rétest!Mega számlát is, mert itthon akartunk éjjel aludni! A számla 5 perc alatt ott volt! Le lett rendezve!Menekülés így gyorsabban lehetséges majd! A rétes még 20 perc volt, mire odavánszorgott!Amilyen öreg volt, már meg is értem szegényt!
Megjöttek a rétesek!1-1 nyamvadt szelet ült a tányérokon. A túrós elég fáradt lehetett, a diós-almás pedig biztos náthás volt! Vagy inkább letargiás!Anya belekóstolt az almásba , a tölteléket próbálta megízlelni!Hát nem sokat evett belőle, inkább kiment rágyújtani!
Gyanús volt, ahogy a villámmal nézegettem a diós-almás trutymót!?Belekóstoltam és rájöttem, hogy valami almadarálék van benne és gipsz diódarabokkal vegyítve!Lenyeltem, de nem nagyon ment!Víz kellett a vakolathoz!Maci nézett rám és nem értette a fanyalgásomat.Kinézte a táynéromról, na gondoltam nesze!Azt hitte, utólag be is vallotta, hogy csak hiszti volt a dolog!Áttoltam és vártam a hatást! Jött is, ahogy nyelt egyet! Na kérdeztem milyen???Rémes, válaszolta!Maradék vízével leöntötte a garatban rekedt vakolatot!
A kocsiban bevallotta tényleg iszonyatos íze volt a dolognak!
Láttunk leparkoló és az étterembe tartó embereket, Anya mondta biztos vacsizni jönnek!
Kiderült még, hogy a pincérnők figyelmét egy buszravaló, jóravaló helyi tűzoltózenekar vonta el.Ennek nagyon örülök, mert becsülöm a tűzoltókat nagyon, de ettől még én éhes maradtam!!!

Nincsenek megjegyzések: