2008. augusztus 30., szombat

NÉZŐ . /nézőpont/

Most néztem meg az ARC honlapján a díjazottakat.Kukkoljatok oda!
Nézőpont kérdése az egész,szuverén magánügy a kritika.
Az első helyezett plakátnál nem értettem mit akar az alkotó, Maci homályosított fel róla.
A második helyezett plakát tetszett.
A harmadik plakátra nem emlékszem, szerintem valamelyik dupla-plakáthely hátán volt és éppen a bosszankodásom miatt kimaradhatott, az ötlet jó.
A társadalmi kategóriában, a Nőkszava témában tetszett a plakát.

COCA-MEHEMED

Gigászi palackok!Nos, a hogyan húzzunk le még egy bőrt című kiállítás, nem aratott nagy sikert nálam.Kísértetiesen hasonlít ugyanis a Tehenekhez! Mármint a tehén-festéshez!A bociknak nagy rajongója vagyok, sajnos mostanában nem jöttek ide a Belvárosba!
A plakátkiállításra is betette a Coca-Cola keze a lábát! A cocának 4 lába van!A kólának egy sincs!Csak palackja!Malacka palacka!
Mi a fene a nagy kunszt már megint abban, ha valami ismert alakot ki lehet festeni?Az a baj, hogy nem vagyok elvont művészlélek!Ha ki lehetne festeni a Halászbástyát, az /h/un/gar/icum lenne?A Fütyülősből már csináltak iyent!Zwack vezet világtalant!
Szóval nagy méretű /2méteres/kólásüvegeket festettek össze! Olvassátok az ARC oldalon az arcpoétikákat!!!

Nincsenek megjegyzések: