2008. augusztus 24., vasárnap

SÁROSPATAK

Hazafelé Sárospatakon keresztül vezetett az utunk. Megnéztük kocsiból az esben és futottunk tovább.

AVAS
Irány az Avas!! Izgatott a kilátó, milyen lehet a kilátás.Otthon megnéztem a neten, milyen a kilátó.Nos tényleg avas volt. Mire felértünk kocsival az aljához szerpentin-mérgezést kaptunk. Nem beszélve arról, hogy nincs normálisan kiírva az útvonal.Külföldi barátaim:elő a gps-sel!!!
Azt olvastam a neten, hogy a második szinten van egy jó kis kávézó, körbe panorámával!!
Aha, a neten van de az életben nincs!!!
Fölmásztunk a kilátó 100 lépcsőfokán az első szintre, közben a frász kerülgetett.Félreértés ne essék, nincs tériszonyom.A lépcsők voltak kb.1830 óta ott, meszesedtek, korródálódtak, vagy mifene!!!
Első szintről nem sokat látni; szerintem valamelyik 10 emeletes panel legfelső lakásásból jobb lett volna a kilátás!!!Nem is fotóztam, olyan mérges lettem!

Irány a második szint! Na ez az, ami nem ment!!!Azt hogy 3 tini ül a lépcsőn, még megoldom, de hogy a feljáró legtetején a lépcső le van zárva ráccsal és lakattal, azt már nem tudom megoldani egyedül!Maci segített volna, de sajnos rájött, hogy a kávézó zárva van! Igaz hogy a rács nyitva volt, de azért a közönségnek zárva!A nyitvatartás még javában tartott volna, de hát ez van!Így senki nem fog odamenni kávézni és bámészkodni majd!
A kilátó alatti étterermből fertelmes zene ordított, így aztán Macival pánikszerűen hazamenekültünk!
Avasról ennyit!

Nincsenek megjegyzések: