2008. augusztus 26., kedd

SZAR ÜGY

Mea culpa a szabados címért, de máshogy nem lenne érthető a dolog!
A hétfői nap elég rondán indult.Maci 1/4 6-kor kelt és ment dolgozni, én nem tudtam nagyon visszaaludni és a fejem is fájt.Gyógyszert vettem be, és elhatároztam hogy aznap nagyon hasznos leszek, az új könyveimet kell elpakolnom.Keresek nekik helyet!
Minő álom volt ez!
Kimentem a folyosóra és láttam a szomszédban a nénit, kint állt a lakás aelőtt! Nagyon rossz hangulatban volt.Odamentem és érdeklődtem.Mutatta mi a baj!Na ez volt aztán az igazi:jött föl a wc-ben a felső 6 emelet lehúzott mindenféléje. Ugyanis az egy dolog hogy a wc-ben ugye kaki van, de hogy ÚJSÁG , az már röhejes!!!
Nos töméntelen mennyiségű összevágott újságfecni jött fel a trutymóval keverve!Fura volt, hogy összehajtogatott újság is volt ott, nem széttépve!Nem részletezem!9-től kb.3-ig el voltunk ezzel elfoglalva.Néha egy-egy adagot átvittünk az én wc-mbe, és ott húztuk le.Nos megjött a szerelő is 12-kor,elkezdődött a csőgörényezés.Hangos és nedves elfoglaltság.2 vödröm esett áldozatul, így vödörpótlás címén elmentem vásárolni.Ha az olyan könnyű lenne a belvárosban!Sikerült a csarnokban beszereznem 2 szép vödröt!Meg fájdalomdíjként egy rég kinézett,sütőszettet:van benne egycsatos kerek tortasütő,egy belevaló kuglófforma, egy püspökkenyérsütő, két maci alakú forma,két kicsi kuglófforma.Na ezt hazacigöltem és gyorsan elmostam! Biztos ami biztos!

Nincsenek megjegyzések: