2008. augusztus 30., szombat

LÓPICI GÁSPÁR

Drágáim!Most egy mai nagy csalódásomról fogok nektek mesélni!
Eddig szinte minden évben megnéztem az ARC Plakát kiállítást!Idén is,sajnos!
Nem volt BOLDOGSÁG ráírva az ARComra!A kiállítás kiírt témája volt a "boldogság"!
Rettenetesen színvonaltalan plakát-képződmények álltak bőszen, az 56-osok terén a szombat déltáni napsütésben. Jó, hogy ne legyek olyan szigorú, volt amelyik mosolyra húzta a szájamat!
Maci drága volt, elkísért és mosolyogva hallgatta a bosszankodásomat!Helyeselt ,elismerte hogy sokszor igazam volt!
Gondoltam hogy a "boldogság" téma jó ötletekhez szolgáltat alapot.Mondom csak gondoltam volna, a kiállítás előtt! Már látom,tudom, a magyarnak most nincs nagy oka a boldogságra!
Furcsa volt, hogy profi cégek plakátjai közé rakták ki az amatőr nevezőket!A Nokia mellé tették mondjuk Krumplicsek Ödön:Bódogság című műalkotását, amelyen látható 50 újszülött mosolygós fotója.Ez nagyon szép, de semmi különös.
Másik:fehér alapon fekete betűk, szavak egymás után.Jó, finom, kellemes dolgok.Na sag schon!Ezt le tudja írni bárki! Tudom, miért nem én írtam le, és neveztem be?
Egyébként igaz is, jövőre ha lesz verseny-kiírás, nevezni fogok!
Ahogy volt, igaz volt:"Lópici Gáspár, az utca hírmondója!"Lópici Gáspár PLAKÁT-ragasztó volt!De nem ezeké a plakátoké!

Nincsenek megjegyzések: