2008. augusztus 24., vasárnap

LILLAFÜRED

A vadasparkot magunk mögött hagytuk és irány Lillafüred.Pár kilométer után elértük alsó majd felső Hámort.Nos itt kezdődödtt a nagy szerelem!!!Beleszerettem a kis Felső-Hámorba!Olyan mint egy kis meseváros:talán 100 ház lehet a völgyben összesen;minden ház rendezett,virágokkal teleültetett kertes; a főútjuk egy U alakot formál, bemész -kijössz alapon;van múzeum és városháza.Már titkon megnéztem az ingatlan árakat, mert az gondoltam ha nyugdíjba megyek 50 év múlva, akkor odaköltözünk.Árak alapján nem költözünk, horror amit kérnek!Marad a távszerelem!
Szóval végre befutottunk Lillafüredre.Leparkoltunk nagy cirksz árán és elindltunk az István barlanghoz.Sikeresen odaértünk 12.10 perckor.Mondták hogy a túrák mindig eglsz órakor kezdődnek és hogy abarlangban 10 celsius fok van.Valamint 90 fok páratartalom! Na magamra néztem és a sortgatyámat nagyon megsajnáltam.Biztos megfázna szegény, így 2 nap múlva visszamentünk.Tetőzte még a jókedvünket hogy eleredt az eső is. Aznapra még beterveztük a pisztráng-evészetet is , így útra keltünk a pisztrángtelep felé.

Nincsenek megjegyzések: